Gisses sicka problem man kan ha

Nu var det länge sedan jag skrev. Det beror på att vi bytt internetbolag. På torsdag kväll fick vi meddelande om att under fredagen går vi över till com hem.  Vi hade ingen aning om detta utan hade bara fått information om att tv skulle gå över.  Ja men det skulle inte vara några problem bara att hämta ett nytt modem. Men icke fungerade det. Först i tisdags förmiddag fick jag det att fungera något så när. Just nu kan jag inte skicka mail men ta emot och gå in på internet. Alla skylller på alla och ingen kan tala om vad som gäller. Grrrrrrrrrrrr vad arg jag blir. Imorgon hoppas jag ändå att allt är löst. I morgon skriver jag mer om hur veckan har varit.

God natt alla

Kommentarer
Postat av: Zara

Vad trött man blir när det inte fungerar...
Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback