Nu har jag landat igen

Jisses vad omtumlande helgen varit men ändå en trevlig helg. Igår var vi ute och tittade på bokhyllor. Vi behöver någonting nytt kan jag säga. Den bokhylla vi har idag köpte jag 1980. Lååååångt före Mikaels tid. Tyvärr så fanns det inte så mycket att titta på för det ser inte ut som om det är hyllornas mode just nu och så mycket pengar de vill ha!!! Det är ju ändå bara en pryl som står där. Efter ett tag så ser man den ju knappt.  Ett annat problem är ju också att om man skall ha ny hylla vill man ju ha nytt bord, nya gardiner, nya tapeter och ny matta. Det blir massor av pengar det.

Sedan har vi ju andra önskemål också. Tandläkaren, nya kläder, resa, ny TV (min är från 1987)  och nytt förtält. För att inte tala om alla nya scrapsaker jag behöver!!!

Tänk om man under ett dygn fick handla så mycket man ville då attans skulle jag nog kunna slå ett rekord. :)

Hmmm men verkligheten ser ju inte sådan ut så jag har scrappat några sidor istället för att glädja mig lite.
Kram till er alla!

Kommentarer
Postat av: Elzie Sternerfors Axelsson

Jag känner precis igen mig i det du skrev ovan. Man vill gärna ha mer - hela tiden! Just nu vill jag ha ett eget ställe för mitt scrappande, men var ska man hitta det?!?! Vi har bara tre rum och detta, där jag har min dator, är redan fullt med andra saker. Så det lär nog bli en önskedröm. Men, drömma kan man ju, som sagt. Ha det bra. Kram Elzie

2006-10-19 @ 17:52:10
Postat av: Anonym

Jag känner precis igen mig i det du skrev ovan. Man vill gärna ha mer - hela tiden! Just nu vill jag ha ett eget ställe för mitt scrappande, men var ska man hitta det?!?! Vi har bara tre rum och detta, där jag har min dator, är redan fullt med andra saker. Så det lär nog bli en önskedröm. Men, drömma kan man ju, som sagt. Ha det bra. Kram Elzie

2006-10-19 @ 17:53:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback