Hemma några dagar igen

I dag fick jag gå upp tidigt i min husvagn. Det är en så härlig känsla att sätta sig i soffan och dra upp rullgardinen och se den härliga solen.

Vid 8-tiden smög jag bort och duschade. Lågsäsong på campingen är den bästa tiden. Lite folk och tyst och skönt.  Senare hade jag en avstämning med Sune och så var det en sak till som jag skulle skriva och sedan var det massor som skulle plastas in. Sune och hans bror körde mig sedan till tåget. Tåget från Falkenberg till Kungsbacka tog bara 45 minuter. Ganska smidigt tycker jag. (fast jag föredrar att ha bilen med mig) En febrig make hämtade mig vid Kungsbacka station.

Sedan var jag och vägde mig hos min bantarMonica. Jag fick också lite tips och idéer att ha med mig i husvagnen. Sedan är det ju motionen förståss. Som tur är förstår hon att det inte är så lätt att motionera när man hela tiden blir utslagen av feber. Men när man är på campingen blir det ändå många steg på en dag.

Jag fick också reda på att det inte finns något farligt i mina lungor. Skönt!!! Däremot finns där en del skräp efter mina förkylningar och astman.

Efter vägningen var jag på Kungsmässan. Jag köpte mig ett par nya tröjor och så mötte jag OmstartElin. Vi skall kanske ses på fredag. Efter det åt jag lunch med Renata.

I morgon skall jag på mamografi. Sedan är det några veckors väntetid på det svaret men sedan hoppas jag vara fri från cansersjukdomar ett tag.

På lördag eftermiddag åker vi tillbaka till campingen igen. Lördag förmiddag skall vi på dansuppvisning för Linnéa. Hon är så spänd för att vi skall komma.

Idag har Anders ringt från Thailand (han pratade med Mikael) 45 grader varmt och detta jobbar han i!!! Stackarn, nja kanske inte. En massage kostar 40 kr. Jag vill haaaaaa.

Jag måste också berätta att imorgon fyller min äldste son 30 år. Kan någon tala om hur det kunde gå så fort (åtminstone när man tittar i backspegeln). Jag fyllde väl 30 här om året eller??

Ha det gött go vänner och tack för kommentarer.

Kommentarer
Postat av: Eléonore

Ville bara skicka en liten kram med mycket omtanke i, jag tänker på dig en hel del vännen även om jag inte syns så mycket.

Hoppas du håller dig fri från sjukdommar och att det går bra med vikten och motionen!

Ha det så gott i vagnen, ta det lugnt och njut av livet.

Kram E

Postat av: Bettan

Så skönt att det inte fanns något farligt i dina lungor. Ja, du jag har en dotter som bli 30 år i år också. Kan inte fatta detta är ju inte äldre själv. Men det är som jag brukar säga att dom kommer i kapp mig.
Ha en bra dag. KRAM

2007-04-26 @ 10:28:17
URL: http://bettansblog.blogspot.com/
Postat av: Zara

Vad du är duktig med mat och motion.
Härligt att husvagnslivet är igång igen!
Kram

2007-04-30 @ 15:26:08
URL: http://zaras.blogsome.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback