Nu är påsken över för i år

Tänk vad fort det går ändå. Imorgon är det vardag igen. Jag har blivit bättre igen men är så gräsligt trött. Sover flera gånger på dagen. Hoppas att det snart blir bättre. Jag orkar ju inte ens sätta mig vid scrapbordet och då är det illa.

Idag ringde Sune från campingen och frågade om vi kommer nästa helg. Det gör vi förståss. Campingen öppnar inte förrän 20e april men eftersom jag kommer att vara i receptionen och förmodligen kommer Mikael att hjälpa till lite var stans så skall vi vara inne och klara innan öppnandet.

Det blev lite stressigt för oss som tänkt oss en vecka senare men det är ingenting att göra åt. Fördelen är att kanske kan Anders komma och hjälpa Mikael lite med byggandet av golvet till förtältet. Och tralla la nu kan jag tala om vad vi har gjort. Vi har köpt ett nytt förtält. Hela förra sommaren var jag grön av avund på vissas fina förtält och i vinter fick vi se ett lika dant till vår husvagn med flera tusen kronor i rabatt och vi slog till. Jag är så lycklig för mitt nya tält (även om det fick bli så att vi inte längre har pengar till ny fin TV :( ) Jag anser att jag använder vårt förtält mer än vår TV så därför blev det som det blev. TV lever säkert några år till. Inköpt 1998!!! Jaja man lever ju på hoppet.

Nej nu skall jag gå och lägga mig igen. En god natts sömn till kanske innebär att jag är piggare imorgon.

Godnatt till er alla.

Kommentarer
Postat av: Therese

Låter helt perfekt att åka till campingen till helgen, det ska ju bli jättefint väder:)
Hoppas att du hade en fin påsk.
Kramar

Postat av: Bettan

Kul med ett nytt förtält det blir ju som ett rum till.Hoppas att du haft en skön påsk.
Ha en bra dag. KRAM

2007-04-11 @ 09:52:35
URL: http://bettansblog.blogspot.com/
Postat av: Maria

Å va roligt med ett nytt förtält!Undras vilket ni köpt.
Såg att du varit inne på min blogg, så du vet ju den offeciella storyn, den är återköpt pga fabrikationsfel(du kan inte ana vad fel det var på den) å då passade vi på att välja en mindre. Känns inte nödvändigt att dra runt på 8,5 meter husvagn när man inte ska stå säsong.
Önskar er en mysig helg å hoppas att blåsten ger sig annars så blir det väl inte s¨rart nere i Falkenberg.

2007-04-11 @ 12:52:06
Postat av: Zara

Vad härligt med ett nytt förtält.
Du måste ta hand om dig, jag tycker du har ltie mycket omkring dig, tänk på att du är på campingen för att koppla av och ha det bra också, inte bara jobba!
Kram

2007-04-12 @ 08:28:03
URL: http://zaras.blogsome.com/
Postat av: Evelina

Skönt att höra att du är bättre Bammie...och jag får såna gladkänslot när du börjar prata husvagn, det är så mysigt! hoppas ni haft en fin helg!

Kram

2007-04-16 @ 08:36:22
URL: http://evelinaahlgren.blogpot.com
Postat av: Eva-Lena (spoketlaban)

Åh vad kul med nytt förtält. Det finns så mycket fina. Sista helgen i denna månaden sätter vi upp våran husvagn på säson på skreacaming. Skall bli så mysigt. Jag längtar.

Kram Eva-Lena

2007-04-18 @ 10:04:06
URL: http://www.evalena.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback