Nu är semestern slut

Ja, inte för mig för jag har ju ingen men Mikael åkte hem ikväll och börjar arbeta imorgon. Det är många som har lämnat campingen idag och det känns lite tråkigt.

Inte heller blev ju sommaren vad vi ville och trodde. Vi har ju nästan bara vadat runt i vatten. Det är stora kontraster om man gämför med förra året.

Dock har båda sönerna varit här i omgångar och det har varit trevligt. Även Mats och Einar har varit här. Men det där med spontana långbordskvällar har vi bara haft en gång i år och det var innan midsommar.

I går kväll kom det 28 mm regn på ett par timmar och det gjorde att än en gång var campingen full med vatten. Denna gången gjorde vi dock ingenting åt det och det har sjunkt undan bra. Nu när det inte är fullbokat är det ju lättare att att hitta torra platser till gäster som kommer.

Jag har gjort två kort i veckan som gick (bild kommer senare). Det är de första på hela sommaren och det var beställningskort. Jag har inte hunnit p g a allt vatten. Jag kommer att åka hem på onsdag och då tror jag att scrapsakerna också får åka hem.
 
Nu när man kan vara hemma lite mer så hoppas jag kunna skapa lite mer men jag vet inte vad det blir för tid. Vi skall nu hjälpa svärfar att sälja huset och att rensa ut det också. Han har fått en jättefin lägenhet som han skall flytta till.

Nu skall jag titta på Beck. Ha det bra goa vänner.
kram

Kommentarer
Postat av: Lilo

Din amerikan låter makalös! =)

Postat av: Zara

Det är ju alltid skönt med ledighet och miljöombyte och det får ni ju på campingen även om värdet varit bedrövligt.
Kram

2007-08-14 @ 14:10:55
URL: http://zaras.blogsome.com/
Postat av: Bettan

Vi får hoppas på att vi kan få en torr och fin höst nu. Har ju sett alla bilder från campare som vaknar upp mitt i en sjö, fy inget vidare.
Ha de gott. KRAM

2007-08-16 @ 10:09:05
URL: http://bettansblog.blogspot.com/
Postat av: Ejris

jösses jag har tänkt på dig i sommar du med husvagn o campingliv kan inte vart alltför kul. är ju tråkigt att vara hemma ju med denna sommar... hoppas bara inte vintern blirlång o kall på detta då hoppas ajg lotto miljonerna infinnersig så man kan få en resa..där man inte sett vatten på länge;)
kram

2007-08-18 @ 22:44:58
URL: http://ejris.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback