Sommaren kom till slut!

Vilka underbara dagar vi har haft nu. Tur att jag tjatade på Mikael att ta senare semester.  Idag har jag til och med badat. (Jag badar inte under 20 grader på grund av värken) Att vara campingvärd är också mycket lättare nu när vi inte har detta eviga regnande. Fullbokat är det också så det är en liten bonus till campingens ekonomi.

Vad det gäller min mystiske amerikan kan jag säga att jag är fortfarande lika frågande till vad han gör med mig. Han kom till mig i förmiddags och ville jobba lite mer med mig. Jag är fortfarande avstressad sedan senaste gången men idag höll han på mina spända muskler i nacken och de blev bättre. Mycket bättre???

Detta är helt otroligt kan jag säga. Jag har ju gått hur många stresskurser/avslappningskurser som helst och inte lyckats slappna av så som han lyckas göra med mig. Jag tycker att det känns lite hokus pokus men nytta gör det.

Idag lämnade han campingen för några veckor i Stockholm men han kommer tillbaka i slutet av augusti. Då skall vi träffas igen. Jag har fått adressen till hans hemsida samt telefonnummer. Tyvärr glömde jag adressen i husvagnen (jag är i receptionen nu). Men det blir fler tillfällen.  Jag återkommer.

Hoppas att ni alla mår bra och jag längtar lite tillbaka till min dator där hemma.

kram till er alla.

Kommentarer
Postat av: Eléonore

Låter spännande med den mystiske mannen, du får hålla oss uppdaterade med vilka under han gör med din kropp.
Va roligt att campingen lyckades bli fullbokad :)
Ha det gott vännen!
Kram E


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback