Usch vad lite jag skriver här.

Ja, så har det blivit men det skall jag ändra på nu när jag är hemma lite mera. Jag åkte hem i onsdags kväll och var hemma till på fredag em.

På torsdagen träffade jag en kompis och på fredagen var jag och svärmor hos svärfar och började rensa ut i hans gardrober.  Det var ett tufft jobb men mycket blev gjort.

På fredag kväll åkte vi ner till vagnen igen. Vi bara slappade på fredagen för jag har fått så förbenat ont i min kropp igen. Under lördagen satt vi några stycken och gjorde upp framtidsplaner för campingen och på kvällen var det sektionens kräftskiva. Det var jättetrevligt och framför allt väldigt gott. Till och med vädret var på gott humör!

Söndagen var ganska slapp kan jag säga. Inte var det mycket vi gjorde. Jag var i receptionen på em bara. Vi åkte hem ganska sent på söndag kväll. Max har varit hos farmor denna helgen.

Igår, måndag, åkte jag och svärmor upp till svärfar igen. Vi var och tittade på lägenheten igen. Tyvärr så fick vi inte nycklarna igår men det får vi under veckan. Även svägerskan var med igår och då passade vi på att gå upp på vinden. Mikael kom upp efter jobbet och hade släpkärran med sig. Nu är vinden tom! Alla gardrober med dukar och gardiner är rensade och en släpkärra står här utanför med massor av skräp. Vi höll på i 10 timmar igår. I och för sig stressar vi inte men dödstrött är jag en då. Ont har jag också men vi känner oss väldigt nöjda.

Idag är vi hemma och vilar. Imorgon skall vi åka upp igen. Då skall vi snygga till huset lite för på torsdag kommer mäklaren och fotograferar. Sedan är det tänkt att vi skall vara hemma under helgen och då blir det mera tid hos svärfar.

Ja, det var lite om hur jag har det. Nu skall jag kila iväg och se hur ni har det.
kram till er alla.

Kommentarer
Postat av: Mariante/Vaniljmamman

Hållå där...
Den där släpkärran kanske ni skulle ta å köra hit...känns som om det kan finnas en del på den i min smak!
Vi var på G att åka till er i Olofsbo, men stannade i Ängelholm ist, det regnade å jag tänkte nog att det var bekymmersamt efter vad det stått på din blogg tidigare i sommar å det verkar det ju ha varit!
Ja vi har legat ute i totalt 6 veckor med nya vagnen å riktigt bott in oss i den. Max 2 nätter på varje camping, så vi har sett å upplevt mängder av trevligheter. Skoj att ha testat långresa nu oxå.
Ha det gott!

Postat av: Bettan

Förstår att du har ont i kroppen så som du håller på. Skönt att det är klart nu då.
Ha de gott. KRAM

2007-08-21 @ 13:18:35
URL: http://bettansblog.blogspot.com/
Postat av: Eléonore

Men hallå där, du skall väll ta och ta det lite lugnt oxå för att ta hand om den stackars kroppen.
Vila nu ordentligt.
Kram E

2007-08-21 @ 21:32:31
URL: http://eleonores-blog.blogspot.com/
Postat av: Zara

Vad kul med kräftskiva och vad duktiga ni varit med allt städande och rensande!
Kram

2007-08-22 @ 13:45:53
URL: http://zaras.blogsome.com/
Postat av: Ejris

jisses SLIT inte ut dig...då orkar du ju inte pyssla=) kramis

2007-08-24 @ 22:06:32
URL: http://ejris.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback