Gisses säger jag bara

Jag har ju som sagt sålt mitt första kort och nu är det så att jag har en kompis som kan tänka sig att försöka sälja mina kort. Hur glad är man inte för det då????

Idag skulle jag haft en scrap-kortträff hos mig men tyvärr var det mycket sjukdommar så vi fick ställa in. Positivt är ändå att att träffen är bokad till nästa vecka. Skall bli så roligt att introdusera nya i detta "hemska" :) beroendet.

Förra veckan på dagisets aktivitetsdag uppfanns idén att skapa en självhjälpsgrupp för utbrända. Av någon konstig anledning tyckte ledaren att jag skulle fixa detta. Idag hade vi henne igen och hon upprepade att jag borde starta en sådan grupp. Kul att någon tror på en men tyvärr så tror jag inte att jag idag har den j-a anamma i mig. Men hon trodde att jag kunde få det.

Ofta funderar jag på just det att starta upp saker. Självhjälpsgrupper-kortkurser-scrapbookingkurser-hantverksträffar. Men jag vet ju hurdan jag är. Startar jag upp något så är det till 150% och så orkar jag inte så länge.  Sedan har jag så dålig kunskap om hur man gör. Det blir ju inte bättre av att jag har svårt att läsa innantill idag. Hur har man inte blivit!!!

Vi får se vad som händer. Just nu skall jag göra kort iallafall.

Tack för titten och kommentaren.

Kommentarer
Postat av: Eléonore

Grattis till det sålda kortet!!!

Hoppas allt är bra med dig vännen...

En stor kram till dig så här på alla hjärtans dag. *kramar om hårt*

Eléonore

Postat av: Annica

Jag tror att du skulle fixa det (ta tag i en kurs), men jag förstår det där med att vilja massa och sen inte orka..

Stor varm kram

2007-02-14 @ 07:23:41
URL: http://anki72.blogg.se
Postat av: Martina

Hej min vän. Vill bara önska dig en underbar alla hjärtans dag. Kramis

2007-02-14 @ 08:15:46
URL: http://martina73.blogg.se
Postat av: Maria

Trevlig alla hjärtans dag!
Anmäler mig till din kurs för utbrända, tack!
Klart du fixar det, om inte du, vem skulle då göra det?
Kom igen nu....kör igång!

2007-02-14 @ 08:37:59
Postat av: Therese

En Alla Hjärtans Dag kram från mig till dig kommer här!
KRAM

Postat av: Lena Samuelsson

Elisabeth, ha en jättebra kväll, somna inte för tidigt framför tv:n, utan lägg dej i din säng. (Du vet)Klarar inte du att starta en självhjälpskurs?? Jo det gör du, men du glömmer tiden, sätt en äggklocka på en timme, ta en fika, gå ut med hunden så får du annat att tänka på.
Kramar från Lena

2007-02-14 @ 20:47:54
Postat av: Bettan

Kul att du fått sålt dina kort!
Hoppas att du orkar ta dig för det du vill.
Ha en bra dag. KRAM

2007-02-15 @ 11:12:49
URL: http://bettansblog.blogspot.com/
Postat av: Zara

Många projekt och det är klart att du fixar det men jag skulle välja ett projekt så du orkar med det. Du får vara rädd om din kropp!
Kram

2007-02-16 @ 08:25:12
URL: http://zaras.blogsome.com/
Postat av: Eva-Lena (spoketlaban)

Önskar dig en trevlig helg
Kram Eva

2007-02-16 @ 15:54:12
URL: http://www.evalena.blogg.se
Postat av: Therese

Vad roligt att få börja sälja kort!!
Hoppas att du mår bra.
Kramar om


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback