Så trött så trött

Idag är jag helt slut. För att inte tala om igår. Jag gjorde (kanske) min sista dag på Omstart igår. Det blev ganska intensivt då mycket av tiden gick åt till att peppra mig. Främst till att få förlänga Omstart med en månad. Jag skall undersöka saken idag. Bara jag orkar. Det är ganska jobbigt att ha så mycket fokus på sig själv kan jag säga.

Efter Omstart åkte jag in till Göteborg där jag träffade en kompis och vi var på studiebesök om att starta självhjälpsgrupper. Jag var hemma 17,30 igen och huvudet var så stort så stort efter allt som jag fått in där under dagen.

På kvällen satt jag och pysslade och försökte rensa hjärnan. Då ringde en kompis och vi pratade i flera timmar. Kul!

Snart kommer min bror. Han skall låna datorn några timmar för att ladda foton.

Jag skall skriva här igen när jag vilat mig lite.

Kram till er alla och tack för kommentarer.

Kommentarer
Postat av: Bettan

Ta det lungt. har du ingen säkerhetsventil så att du kan släppa ut lite iallafall. Måste vara jobbigt att gå runt med ett sådant stort huvud.(blink)
KRAM

Postat av: Zara

Du får ta det lite lugnt så du orkar med allting.
Underbara kort du gjort, du är jätteduktig!
Kram

2007-03-01 @ 08:45:05
URL: http://zaras.blogsome.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback