Söndag förmiddag

Igår kväll var jag på tjejträff hemma hos en kompis. Vi var fem stycken. Det var jättetrevligt. God mat, gott vin och trevlig samvaro.

Extra kul var det eftersom kompisen nyss flyttat och lägenheten var otroligt fin. Helt nybyggt och med en mycket spännande lösning. Jag har följt hennes planering på ritningar i över ett år så det var himla kul att nu se det i verkligheten.

Nu skall vi göra oss iordning och åka till mina föräldrar på middag. Gott att sätta sig vid dukat bord. Kul också att bror min och Einar också kommer.

Lite sorgsen känner jag mig dock idag. Yngste sonen (Anders) är nu på väg till Toronto för 3-4 veckors arbete där. Jag gillar inte när han ger sig av så där. Jag vill att han skall vara hemma hos sin familj. Varför får inte mamma bestämma längre? Han är ju faktiskt bara 25 år. :)

Kommentarer
Postat av: Lilo

Du borde verkligen få bestämma tills sonen är åtminstone 40 tycker jag! ;)

Postat av: Zara

Låter som en helmysig dag!
Visst är det konstigt när barnen gör som de vill, trots sonens ringa ålder.
Kram

2007-02-18 @ 21:29:21
URL: http://zaras.blogsome.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback