Hjälp vad fort tiden går!

Igår fyllde vårt tredje barnbarn, Vilma, 1 år. Jag var bara tvungen att lägga in ett foto på henne här. Visst är hon underbart söt vårt lilla troll?

Idag fyller yngste sonen (och pappa till Vilma) 25 år. Grattis lilla gubben. :)

Idag skall jag på fotvård. Det har jag aldrig varit tidigare så det skall bli så spännande och se hur det är. Efter det skall jag åka ner till husvagnen. Vädret har varit underbart i flera dagar nu och jag hoppas verkligen att det håller sig över midsommar.

Jag önskar er alla en glad midsommar.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Vilken liten skatt!!! Urgullig!! Hoppas ni får en riktigt fin midsommar. Ha det så gott. (Du är väl len och go´om fötterna nu?!)
Kram Evelina

Postat av: Therese

Trevlig Midsommar!!!
Kramen

Postat av: Anonym

Hoppas ni haft en skön midsommar. Vilken liten gullunge!
Kram

2007-06-23 @ 22:59:05
Postat av: Anette.A.

En sån jättesöt liten Vilma. Ja midsommarvädret blev ju som det blev och idag vräker regnet också ner.Jag tänker på dig och hoppas du har det så bra du kan trots alla tråkigheter. Dom små barnbarnen kan ju i alla fall konsten att pigga upp en.
Kramar från Anette.

2007-06-26 @ 09:39:34
Postat av: Eléonore

Jo du tiden den springer ifrån oss, va söt hon är den lilla skruttan.
Min lille grabb blev ju hela 5år igår...
Hoppas du hade en underbar midsommar och att resten av sommaren blir bra.
Kram E

2007-06-26 @ 12:16:33
URL: http://eleonores-blog.blogspot.com/
Postat av: Otto

Vilken söt baby jag har.Ser att du har en ny sida,den verkar ju trevlig.
Nu håller vi på att förbereda eran ankomst i morgon.Man vill ju att det skall vara fint när farmor kommer.Ha det så bra krama Maken från oss

2007-06-29 @ 16:29:21
Postat av: Otto

Vilken söt dotter jag har,det har hon efter sin farmor.Nu är det städning på gång i Lerum,man vill ju att det skall vara rent & snyggt när ni kommer.ha det så bra och hälsa maken.

2007-06-29 @ 16:43:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback