Min Otto min Otto

Så härligt det känns när sonen har hittat hit till min blogg. Det har tagit tid kan jag säga men nu har han varit här. Otto heter han i tredje namn men om jag fått som jag ville när han föddes hade han hetat Otto. Det roliga idag är att han själv gärna velat heta Otto. Tyvärr föll jag för trycket och det blev inte hans första namn. :( Men Anders är helt okej också.

Kul med hans dotter också. Alla säger att hon är så lik pappa och alla säger att Anders är så lik sin mamma så kanske finns det en cirkel i det hela. Men nog är den lilla gurkan även lik sin mamma, Elin.

Jag älskar er alla och ser fram emot morgondagens kalas.

Till er alla kan jag bara säga att man är så härligt rik med två underbara söner som har två underbara sambos och dessa har gett mig/oss tre härliga barnbarn,

Inte heller kan man missa att man har en underbar bror som gett mig/oss en underbar brorson.

Tack för denna rikedom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback