Sommaren är här!

Jisses vilken värme det har kommit. Jag kan inte röra mig utan att bli genomsvett. Solen är inte riktigt framme men det är nästan skönt.

Nu har jag varit här på campingen så länge att jag nästan glömt bort när jag var hemma sist. :)

Idag firar vi nationaldagen och Max. Max fyller 3 år idag men jag får inte träffa honom för han är hemma med husse. Han har det nog bra ändå för känner jag "farmor" rätt så fixar hon en tårta till honom.

Mikael jobbar idag och så är han ledig på fredag istället. Det känns bättre med en sammanhängande ledighet.  Det är högre aktivitet på campingen denna vecka. Det märks att en hel del tagit ledigt.

Jag har inte lyckats få igång mitt internet i husvagnen ännu men det kommer nog till helgen så sedan kan jag skriva oftare.

Ha det så gött i värmen och tack för kommentarerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback