Antal besökare och lite annat dravell

Jag har just varit inne och tittat på min statistik. Det är jätteroligt att så många besöker min blogg men det hade varit ännu roligare om man fått några fler kommentarer också. Fast det kanske är att be om för mycket?

Idag har jag blivit av med 10!!! stycken påskkort på ett bräde. Det glädjer mig oerhört att mina kort är omtyckta. Jag har idag gjort ett kort till en kompis som har förlovat sig. Nu glömde jag att scanna det. Det måste jag förståss göra.

Jag sitter här nu och väntar på mitt barnbarn Emelie som skall vara hos mig i helgen. Tyvärr skall Mikael jobba hela helgen men det får väl gå bra ändå. Det är ju bara ett barn denna gången.

Idag har vi varit förlovade i 11 långa år och det är också idag 9 år sedan vi köpte vår första husvagn. Tack G som påminde mig om det. (Jag hade faktiskt glömt av det :). Undra om M kommer ihåg det?)

Nu har jag gjort det igen. Missat en inbokad tid. Fasten jag mycket väl visste att jag i måndags skulle på lungröntgen kl. 09,00 och arbetsterapin 13,15 så lyckades jag missa arbetsterapin. Jag blir tokig på mig själv som gör så här. 100 kronor kostar det också. Något sådan skulle aldrig kunnat hända innan jag blev sjuk och nu händer det jätteofta tycker jag. Grrrrrr.

I onsdags hade jag en kurskamrat här med sin lilla Lilo som är 5 månader. Max blev aldeles tokig. Han var helt hysterisk i denna lilla tjejen. Efter de hade gått satt han vid dörren och gnällde i en timma tills gubben kom hem. Gubben och Max fick ha ett litet samtal män emellan. Max måste ju förstå att tjejen är bra ung för ett förhållande. Fast jag kan till viss del förstå honom för hon var så söt så söt.

Nej nu får jag gå ut med min odåga. Det är hög tid för kisserundan.

Kram till er alla och tack för kommentarer.

Kommentarer
Postat av: Zara

Vad roligt att du säljer så mycket kort, de är sååå fina så det förstår jag.
Synd att du missade tiden men det kanske var ltie mycket tankar runt röntgen, jag håller tummarna för att resultatet blir bra!
Kram

Postat av: Annica

Vill bara säga hej, tänker mycket på dig.
Nu ska jag sätta igång med städning, det behövs...:)

Många kramar från en väldigt pysselsugen Annica
*kika in i bloggen och se vad jag gjort*

2007-03-22 @ 08:20:19
URL: http://anki72.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback