Äntligen fungerar det igen.

Nu har jag förstått hur man skall lägga upp bilder igen. Jag fick faktiskt skriva och be om hjälp. Nu ligger det fyra nya kort i bloggen och fler är på väg. Tyvärr blev det något konstigt med texten men man kan väl inte få allt. :)

I eftermiddag skall jag ladda upp några till. Först måste jag bara gå till mitt dagis och lära mig om friskvård och sedan hämta min nyklippta vovve. Nu skall vi ha en liten fjant här igen. :)

Vad det gäller korttillverkningen så är jag just nu i målartagen igen. Jag var på mässan i lördags och några nya stämplar blev det allt.

Ha det gött där ute och glädj gärna min dag med en kommentar.
Bammie

Kommentarer
Postat av: Zara

Helt underbara kort du gjort!
Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback