Härliga underbara vår!

Ja, nu är den här. Det finns ingenting så härligt som en varm, solig vårdag. Att sitta på altanen i solen var inte helt lätt. Det var för varmt. Här går man från vinterkläder till solning i bara bh på nolltid. Helllllltttt oooooooootroligt.

Soliga promenader med Max blev det också fast inte så långa men däremot många! Jag fick ju gå alla gånger eftersom vi var ensamma hemma.

Jag fick inte scrappat så mycket som jag tänkt mig. Det känns som scrappandet också fick vårkänslor och tyckte att jag skulle vara ute i solen.

Jag har idag krattat lite i trädgården och klippt rent gammla döda kvistar och så. Det känns jättebra så här efteråt fast jag har inte lite ont i armarna och händerna. Mindre bra så att säga.

Vi behöver klippa gräset också. Det hade behövs en gång ytterligare i höstas men då han vi inte med. Så imorgon skall det nog ske. Jag trodde att vi skulle vara först i området men jag hörde en gräsklippare för en stund sedan så så först blev vi inte.

Tyvärr är det lite tungarbetat här hemma nu för vi har så många saker som skall till campingen stående både i förråd och i boa.  Det innebär att man inte kommer åt det man vill ha och behöver.  Men snart öppnar campingen så då är även det löst. Till hösten måste vi göra en bättre planering över hur vi skall vinterförvara campingsakerna.

Nu hoppas jag att vi alla får uppleva en fortsatt härlig, solig vår.

Kommentarer
Postat av: Therese

Åh vilket härligt väder vi har. Man blir så glad!
Hoppas du har en fin och härlig måndag idag.
Kram

Postat av: Bettan

Visst är det härligt med VÅR man blir så glad.

Ja du, snart är det dax för både husvagn och båt. Härligt.
Ha en underbar dag. KRAM

2007-03-27 @ 09:24:25
URL: http://bettansblog.blogspot.com/
Postat av: Zara

Visst är det underbart med våren och snart drar ni väl iväg med "lillhuset"
Kram

2007-03-27 @ 20:56:54
URL: http://zaras.blogsome.com/
Postat av: Zara

Visst är det underbart med våren och snart drar ni väl iväg med "lillhuset"
Kram

2007-03-27 @ 20:56:54
URL: http://zaras.blogsome.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback