Hemma en snabbis

Igår tisdag åkte jag hem vid 12-tiden. Jag var och klippte mig och sedan var det till att läsa post och e-mail för hela slanten.

Jag försökte mig på att klippa gräset också jag fick gjort det mesta men just som jag började klippa började också regnet. Kul att klippa gräset i regn!

17,30 träffade jag Renata och vi gick till Rumpan bar där vi både åt och drack gott. Vi hade en gräsligt trevlig kväll kan jag säga.

Idag har det varit datortid ganska länge ändå har jag inte hunnit allt jag skulle. Sedan har jag dammat och plockat en del här hemma. Nu skall jag åka och handla. Om ett par timmar åker vi till campingen igen.

Imorgon kommer bror min och Einar. Det skall bli kul.

Ha det gött.

Kommentarer
Postat av: Eva-Lena (spoketlaban)

Låter som om du haft det fullt upp. Vi åker till campingne idag. Hoppas bara på bättre väder

Ha en bra helg
Kram Eva-Lena

Postat av: Zara

Låer som att du har det bra!
Ta hand om dig!
Kram

2007-05-19 @ 08:44:27
URL: http://zaras.blogsome.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback