Nu är jag hemma igen

och skall vara det ända tills på fredag eftermiddag. Vi har haft några fina dagar på campingen då Mats och Einar var hos oss. Vädret var väl inget vidare men trevligt var det.

Imorgon fyller Mikael år och vi skall ha middag här för våra föräldrar. Jag har just varit och köpt honom en present. Snart kommer han hem från jobbet och då skall vi åka och handla.

Nu är det kanonväder. Varmt och soligt. Det var det inte när jag lämnade Falkenberg. Skönt med värme ändå.

Jag har gjort lite kort som var beställda. Jag skall fota dem och lägga in dem här senare.

Ha det gött och kram till er alla.

Kommentarer
Postat av: Bettan

Vi får hoppas att det blir bättre väder snart för det är änna kallt tycker jag.
Skall bli kul att få se dina kort.
Ha en bra dag. KRAM

Postat av: Eléonore

Det skall bli kul att se dina kort sedan, hoppas ni haft det bra hemma.
En stor kram till dig på morsdag.
Kram Eléonore

2007-05-27 @ 16:16:17
URL: http://eleonores-blog.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback