Sitter här igen

I receptionen alltså. Inte attan fick jag sola någonting denna veckan. Lite solglimtar har det varit men mest regn och storm. Två dagar i rad har det åskat en del.

Men jag känner att jag börjar behärska receptionen lite mer nu och det känns ju bra. När det går på rutin är det mycket enklare.

Igår kom Mikael hit några timmar. Han var och fixade ett förtält som var dåligt förankrat i marken. Sedan åt vi mat och satt och pratade en stund. Jag tror han längtade väldigt efter sin baby för det gosades som bara den :)

Max har sprungit fritt hela veckan och har haft jätteroligt. Utanför receptionen ligger en vagn med en storpudel. Där hälsar han på ett flertal gånger om dagen. Tyvärr har de åkt hem idag så nu kommer han inte in där.

Igår ringde min kompis som har en sjuk son. Det kändes skönt att tala med henne och jag hoppas att de har det så bra det bara går att ha. Jag tänker på dem hela tiden.

Imorgon är det fredag igen och då kommer det campare igen. Det skall bli kul. Vi är inte så många som är här på veckorna. Kanske är det folk i 5-6 vagnar.

Nej nu skall jag göra en liten runda i de andras bloggar.
Ha det gött vänner.


Kommentarer
Postat av: Eva-Lena (spoketlaban)

Jag älskar också camping livet. Längtar till sommaren då det blir flera veckor i rad med camping. Vi åker ner imorgon igen :)

Ha det gott
Kram Eva

Postat av: Mariante

Jasså så du sitter i receptionen nu mest hela tiden då. Hur går det då med vilandet?
Förstår att det är toppen skoj!
Vi får besked om nya vagnen idag (hoppas vi), så snart kanske vi får komma oss ut med vagn å allt.
Ha det bäst å glöm inte å scrappa lite oså.
Kram

2007-05-11 @ 12:28:45
URL: http://hoppetossadesign.webblogg.se
Postat av: Therese

Håller tummarna för att det blir bättre väder denna vecka.
Du får ta lite foton så vi får se hur du bor nu.
Kramisar

Postat av: Bettan

Visst är det kallt!
Hoppas att vi får sol snart igen.Nu vill vi se lite scrappade alster av papprena som Mikael var här och hämtade i går.
Ha en bra dag. KRAM

2007-05-12 @ 09:50:21
URL: http://bettansblog.blogspot.com/
Postat av: Ejris

hoppas oxå på go´väder....här är det kallt o grått:( vill inte vara ute mer än nödvändigt o det är inte mycket det....
kram

2007-05-13 @ 10:23:46
URL: http://ejris.blogspot.com/
Postat av: Evelina

Oj, nu har jag läst ikapp massor. Det låter ju SÅ mysigt med husvagn. Jag vill också se lite bilder på ert nya förtält och vagnen så jag kan få lite campingnostalgi. Visst är det lite mysigt fastän det regnar...inte hela tiden förstås...men det låter så mysigt när det smattrar på taket :-)
Lite som att jobba i ett växthus, men det är ju så stort så det nästan DÅÅÅNAR när det regnar. Lite FÖR bra.

Ha det gott!
Kram Evelina

2007-05-13 @ 11:02:00
URL: http://evelinaahlgren.blogpot.com
Postat av: Zara

Vad kul att du sitter i receptionen, du blir en fena på det tills högsäsongen sätter igång!
Kram på dig

2007-05-14 @ 08:44:30
URL: http://zaras.blogsome.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback