Vart tog tiden vägen?

Jag han inte mer än komma hem så åkte jag hit igen. Ja riktigt så var det väl inte. Jag hade middagen och jag träffade komisar och var på handterapin så jag gjorde allt en del ändå men inte han jag med allt inte.

Helgen här nere var ganska intensiv och som vanligt när jag har haft mycket att göra tar all ork slut. Så nu sitter jag här och försöker att bara vila. Idag har vi en otrolig åskvärme och det rinner i pannan! Nu skall jag gå ut på en promenad med Max och sedan skall jag slappa igen.

Min kompis som hade en sjuk son gick det som väntat. Han dog i onsdags kväll. Jag kan inte med ord säga hur ont det gör mig. Jag tänker på min kompis jättemycket.

Kram till er alla.

Kommentarer
Postat av: Annica

Måste bara få ge en stor kram, vet hur ont det gör. Tänker en hel del på dem oxå...
Kramiz

Postat av: Therese

Vad tragiskt, tänker på er och dem.
Hoppas du får en fin helg nere vid husvagnen.
Kramar om

Postat av: Zara

Vad tragiskt, stor kram!

2007-06-04 @ 09:07:18
URL: http://zaras.blogsome.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback