Lite bladder om ingenting

Idag skall jag på begravning. Det är en kusin till mig som har dött.  Jag har just tittat på kartan hur jag skall köra dit. Jag har en morbror som bor här i Kungsbacka och honom skall jag ha med mig också.

Igår var jag på vårdcentralen och träffade en coath (stavning?). Det är ett projekt som de har på vc. Det är ett team som skall hjälpas åt med att få ut mig i arbetslivet igen.

Teamet består av: Läkare, Coathen, Psykolog, sjukgymnast och Handterapin. Jag tyckte att det var ett bra samtal vi hade. Inger som hon heter hade stor kunskap om möjligheterna att komma ut i arbetslivet. Jag ser fram emot fortsättningen. Fast det kändes lite konstigt att föra ett sådant samtal på vårdcentralen.

Sedan var jag på Xtravagansia. Ett ställe som just öppnat här i kommunen. Det är ett viktcentrum. Det verkade vara ett bra viktcentrum med både träningsrum och samtalsrum. Tyvärr var det ganska dyrt och så givetvis var det en diet med något slags pulver. Jag får nog ligga lite lågt med detta.

Igår kväll var vi och tittade på ett hus men det var ingenting för oss. Det var tre saker på en dag och det blev lite för mycket kände jag.

Igår monterade jag lite nya stämplar så nu är jag nog på G igen. Det har varit lite dåligt på scrapfronten i sommar men nu kanske jag kommer igång igen. Jag gjorde ett kort till Emelie i lördags och det var jätteroligt.

Ha det så bra vänner.
kram

Kommentarer
Postat av: Cim

Hej!!! jhittade dig av en händelse när jag var ute på google.se och letade bilder... var bara tvungen att gå in här o titta mig omkring lite och jag fastnade... Har lagt upp dig i min favoritmapp på skrivbordet så jag enkelt kommer in till dig... Titta gärna in till mig, vore kul!!! Hoppas vi hörs! Kram...

Postat av: Cim

Hej Bammie!!! Åh vad kul att du tittat in till mig också... Tack för ditt grattis.. Ja, det är nytt och livet är mer än underbart!!! Hoppas vi hörs... kram ;-)

2007-09-13 @ 15:40:16
URL: http://www.nygiftafrun.blogg.se
Postat av: Marita

Hej! Hittade din blogg och ser att du bor i Kungsbacka. Vår webbsida, Kungsbacka Online vill gärna ha fler bloggare. Titta gärna in och hör av dig om du vill blogga hos oss. (www.kungsbackaonline.se) /Hälsn. Marita

2007-09-29 @ 21:51:28
URL: http://www.kungsbackaonline.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback