Ny vecka igen.

Tiden bara rusar iväg och jag förstår inte vart den tar vägen. Helgen tillbringade vi i husvagnen och det var inte helt fel kan jag säga. Vi var båda två fruktansvärt trötta efter alla kvällar hos svärfar och den känslostorm det var där.

Väldigt många har packat sina förtält och faktiskt har många också lämnat campingen. Det känns lite vemodigt att det går mot slutet igen. Campingen stänger inte förrän sista helgen denna månad men jag tror att många har tröttnat eftersom det varit så dåligt väder. Vi har inte börjat packa ännu och orkar knappt tänka på det heller ännu men det ordnar sig säkert med tiden.

På torsdag skall jag till Varbergs sjukhus och göra ett litet ingrepp. Det ser jag inte fram emot. Efter det så får jag inte göra så mycket på ca 4 veckor. Då är det slutflyttat för mig. :) Alltid en fördel!

Helgen som kommer skulle vi behöva dela oss på flera ställen. Det är visning av svärfars hus, vi skall på kalas till Emelie, jag har en morbror som fyller 65 och vill mamma att vi gör någonting samt att campingen behöver Mikael. Till råga på allt vet vi inte hur jag mår. Ja, ja någon lösning blir det väl. Det är bara det att jag inte kan planera som stör mig.

Tack för att du läser min blogg och lämna gärna en kommentar för då blir jag så glad så glad.

Kommentarer
Postat av: Bettan

I bland så önskar man att man kunde dela på sig.
Ta det bara lungt så att det inte händer dig något.
HA DE GOTT! Kram

Postat av: Mariante/Vaniljmamman

Verkar körigt det här Bammie-livet! Tat lite luuungt är bra!
Håller såklart min stora tumme inför Varbergs visiten.
Hmmmm....visnimg....kanske någe för oss...låg väl fint det där huset vill jag minnas....vi har visst varit på 6 visningar sista veckan, kanske ska klämma in en till bland de planerade.
Ha de!

2007-09-04 @ 12:13:28
URL: http://hoppetossadesign.webblogg.se
Postat av: Zara

Hoppas ingreppet går bra, ajg tänker på dig!
Kram

2007-09-05 @ 09:01:08
URL: http://zaras.blogsome.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback