Inte ännu tyvärr.

Ja, jag röker fortfarande. Detta är inte lätt kan jag säga men jag hoppas att sluta nästa vecka. Jag klarar inte av det själv utan måste få stöd. Dessa tabletter hade inte samma verkan som de jag åt sist. Jag återkommer med min kamp om att bli rökfri.

Förra helgen var vi i husvagnen. Vår äldste son var med oss och det var jättetrevligt. M och J satte upp förtältet, lade golv och hämtade allt vi skulle ha i förtältet. Skönt att M fick denna hjälpen då jag inte kan göra så mycket.

På söndagen var vi några stycken som åkte iväg till årsmötet. Det var som vanligt en del tjafs från dessa helt underbara herrar som brukar stöka. Men inte heller denna gången lyckades de med någonting. Jag förstår inte hur en del är skapta faktiskt. Ja, ja nu är det nog lungt ett tag i alla fall. Imorgon fredag öppnar campingen för säsongen 2008.

Angående min förkylning så kan man nog säga att jag är nästan frisk (Idag är det 5 veckor sedan det började). Endast rösten återstår. Jag har så smått börjat att promenera igen och hoppas att jag snart skall återfå min kondis (den lilla jag hade). Det är små långsamma promenader men ändock jag får vara nöjd.

Jag har skapat några kort och en LO. Det vore väl på tiden att få laddat upp något här. Jag har ju bara massor av tråkig text nu för tiden. Jag återkommer.

Tack alla som läser och kommenterar här i min blogg.
Vi hörs igen.

Kommentarer
Postat av: Teddan

Sluta rök!
Var stark!

Har du Humor?
Kolla då in:
www.teddan.blogg.se

Postat av: Hoppetossa/Mariante

Där var du ju!
Unrade just om du övergett bloggen till förmån för campingen!
Antar att det kommer bli mindre pyssel nu framöver! Som tut är kommer det en höst å då ska det väl bränna i scraååarfingrarna igen , hoppas jag!
Saknar sällskap här vid mitt bord......
Nya stämplar behöver testas och Ullared har väl fotokartong som bör hämtas hem??
Kram

2008-04-10 @ 12:35:00
URL: http://hoppetossadesign.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback