Nu är jag här igen.

Tänk att det redan gått en hel vecka sedan jag skrev! Tiden går så fort så fort.

Angående kursen i helgen så kom jag iväg. På fredag morgon hade jag ett mail om att det var okej att åka. Eftersom vädret var så dåligt åkte jag redan på fredag eftermiddag. Åt gott och sov gott gjorde jag. Var inte uppe sent någon av kvällarna men ack så trött jag ändå blev. Kursen i sig var väl så där men jag får jobba vidare med det här hemma. Denna vecka har jag träffat tre underbara tjejer. M och R och E. Två på tisdagen och en igår. Det är alltid kul att träffa trevliga kompisar för det piggar upp.

Jag har också äntligen tagit mig i kragen och lagt upp lite auktioner på Tradera. Dessa gick ut i tisdags kväll och igår packade jag för glatta livet. Jag kan bara säga att jag är ingen älskare av att sälja på Tradera. Det är så nedrans tråkigt att packa och skicka. Som tur är så skickar gubben idag så jag behöver inte gå till posten. Sedan kommer det lite nya friska pengar som jag kan köpa scrapsaker för. :)

Idag lyser solen och det är marknad på torget så jag funderar på en långpromenad dit med vovven. Jag måste få soooooool på mig. Är så förbenat trött på allt det gråa runt om mig.

Nu skall jag göra en liten bloggrunda. Ha det gött go vänner!

Kommentarer
Postat av: Ejris

håller med..plakatet första maj blir MER SOL=)

kram

Postat av: Eva-Lena (spoketlaban)

Tradera försäljning är inte kul, men pengarna som kommer i kassan är roliga att få.
Kram

2008-02-07 @ 20:35:50
URL: http://www.evalena.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback