Sedan sist...

Veckan som har varit har inte varit rolig. Jag har mått jättekasst och gjort allt för att ta mig ur det men inte lyckats.

I lördags åkte vi ner till campingen och kollade läget. Det är urtrist att se en stängd camping kan jag säga. Från campingen ringde jag Sune och han satt på en kinesrestaurang i Halmsta och drack öl. Eftersom vi var så nära körde vi vidare till Halmstad. Vi hittade scrapbookbutiken, Brunson, och tillbringade 7 minuter där och det blev - 235 kr. Sedan tog vi bilen och åkte vidare ringde Sune och frågade var han var. Vi fick vägbeskrivning och körde efter den. Vet ni vad vad? Vi landade 50 meter från Brunson, Vi fick till och med samma parkering. :)

Gött att träffa paret Sune och Heléne igen. Vi satt där en stund och gick sedan till ett annat ställe en stund. Sedan åkte vi hem till dem. Vi sov över och det var jättetrevligt. Jag känner att jag kom upp lite ur min svacka. Det är balsam för en att träffa vänner när man mår dåligt och Sune är en riktig härlig vän.

Idag har jag varit på AF på en föreläsning om att starta eget. Det var en bra föreläsning fast jag har inga planer på att starta eget.

Sedan har veckan präglats av den underbara förening vi är medlemmar i. Jag tror inte att sandlådan kan bli lägre än vad den är i denna förening. Det är meningen att jag skall åka på kurs lörd-söndag och det har varit klart i flera veckor men nu är det inte det längre. Trotts att det är torsdag kväll, jag är anmäld till kursen och har fått ok från rikskansliet så vet jag ändå inte om jag skall åka. Om jag skrivit alla turer här hade ni undrat vad jag håller på med och det kan jag säga att det undrar jag också. Men just nu kan jag bara säga fortsäljning följer.......

Nu sitter vi och väntar på besök av några andra kompisar från campingen. Det skall bli trevligt att träffa dem igen.

Vi hörs go vänner och jag lovar nya alster är på gång. :)

Kommentarer
Postat av: Hoppetossa/Mariante

Gott att ni tog er för med nåt istället för att sitta hemma och bara må skit!
Å dessa föreningar, det bästa vi gjort när vi sålde å flyttade. Kanske dax för er med att öppna sinnet för andra adresser, ett litet hus i Floda kanske?
Hoppas du kommer iväg på kursen till helgen, annars är scrapbordet ledigt på lördag!
Var rädd om er, kram!

Postat av: Ejris

hahahah dyra 7 minuter det där=)
kram

2008-02-01 @ 13:15:22
URL: http://ejris.blogspot.com/
Postat av: Eva-Lena (spoketlaban)

Hej!
Har du sätt att vi skall ha en scrapp och stämpelträff i gråbo den 15 mars?

Ha en trevlig helg.
Kram

2008-02-02 @ 19:46:57
URL: http://www.evalena.blogg.se
Postat av: Zara

Trist attt du inte mår så bra men det lät mysigt med ett besök i Halmstad.
Kram

2008-02-03 @ 18:16:52
URL: http://zaras.blogsome.com/
Postat av: Therese

Hoppas att du mår bättre. Ser framemot att få se lite nya alster här.
Kramar

Postat av: Bettan

Hoppas att du köpte något fint att trösta dig med. Kul att få träffat dig och kramat om dig idag.KRAM

2008-02-05 @ 17:03:08
URL: http://bettansblog.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback