Härliga underbara sommarsverige

Halloj alla!deh Nu var det länge sedan jagvar här och kluddrade. Det beror på att jag har haft stora problem med att få igång mitt internet här på campingen. Men skam den som ger sig. :) Nu sitter jag under parasollen med ett glas kfallt och skriver i min blogg. Idag har det varit 30 grader i solen och vindstilla. I helgen hade Johan tjejerna här och det var helt otroligt underbar helg.Fickorna fick var sin ny bikini och sprang överlyckliga omkring med dem på. Fint bruna börgar de också bli. Vattnet har nått upp till 20 grader och vi alla har badat. Mitt bad blev ett snabbdop då jag återigen går på antibiotika. Förra måndagen var jag hos läkaren igen. Sänkan var 95, jag hade feber och åter igen har jag fått tillbaka min sexiga röst. Man kan bli trött för mindre kan jag säga. Jag kommer att vara kvar här på campingen och njuta av sommaren hela denna vecka. Förmodligen kommer Johan att hämta hit flickorna till helgen igen. Nästa vecka är det skolavslutning och då kommer de att vara här mycket mer. Kul att du är inne och läser hos mig. Kul också när du lämnar ett litet märke efter dig. Vi hörs snart igen.

Kommentarer
Postat av: Annica

Hej vännen!!! Skönt att se dig skriva igen, men mindre kul att du inte är helt okej :(

Njut nu av sommaren, kram Annica

Postat av: Therese

Ha det underbart på campingen och njut i fulla drag av det härliga vädret!

Kramar

2008-06-03 @ 13:41:54
URL: http://thereselittlecorner.com/blogg/
Postat av: Evelina

Vad härligt det är med sol!!! Önskar er en underbar helg vid havet!



Kram

2008-06-06 @ 01:05:09
URL: http://evelinaahlgren.blogspot.com
Postat av: Hoppetossa/Mariante

Synn att du inte kommer!

Såklart är det bara att rulla hit vagnen....du har ju ett eget uttag har jag ju sagt ;o), det står iaf Bammi på det!

Ska bli skoj på lördag!

Sen på onsdag så ska vår vagn ut å rulla.....vi är bjudna till våra vänner i Nyköping för midsommarfirande, sen ska vi ta reda på en massa saker vi lämnade kvar däruppe, gräsklippartraktor, förtältsgolv.....

Trevlig midsommar på er

2008-06-12 @ 11:52:10
Postat av: Lisbet

Hej...jag är ute på liten inspirationsrunda. Tänkte titta in till dig för det var så länge sedan sist.



2008-06-12 @ 21:30:31
URL: http://digiscrapp.blogspot.com
Postat av: Bettan

Så härligt väder det har varit förstår att du njutit i fulla drag. Men vart är det fina vädret nu ? Hoppas att det är hos dig. Kram vännen.

2008-06-17 @ 10:49:11
URL: http://bettansblog.blogspot.com/
Postat av: Eva-Lena

Hoppas du får en riktigt trevlig semester på campingen. Vi kanske springer på varandra på stan :)

Kram på dig

2008-06-24 @ 22:02:37
URL: http://evalena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback