Här tänte jag snabbt gå in och uppdatera min mail...

men så lätt var det inte. Någonting har trillskat me mig och jag vet inte vad.


Min mamma är  nu hemma från Sahlgrensak a och allt borde vara bra men det år det inte. Mamma har haft någon typ av kramper men dock inte ep. Hon har träffat en nevrolog som säger att hon är normal och hon har träffat en äldrepsykolog som säger att hon är normal och att ingenting är fel.'

Men någonting år väldigt fel! Hon pratar oavbrutet och hon åter för mycket varje gång. Hon är någonstans medveten om att det är så här och kan inte styra sig själv.

Men vad skall vi göra? Pappa kan inte orka med detta själv och jag är så orolig över hur jag skall kunna hålla ställningarna när  Mats är borta. Vem vänder man sig till? Jar vill så gärna hjälpa min mamma.

Ena stunden är hon medveten om mad hon gör men inte näst . Har någon något råd?????

Jag behöver hjälp snälla.

Kommentarer
Postat av: Eva-Lena

Hoppas att det löser sig och ni får den hjälp ni behöver.

Kram

Postat av: Annica

Vännen, jag har tyvärr inga bra råd att komma med. Tycker så synd om dig, har du inte haft tillräckligt nu?



Hoppas det löser sig för dig, kram

2008-11-17 @ 12:56:09
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback