Min bästa sparbössa. :(

Ja, det är helt klart min tandläkare. Det är visst inte meningen att man skall ha några pengar. Igår besökte jag min sparbössa och den notan kommer att sluta på över 5000 kr. Visserligen så får jag en del tillbaka men jag ser ändå inte fram emot det. Det kommer ju att göra ont också. Jag tycker inte om att besöka denna sparbössa. Enda fördelen jag ser just nu är att det inte är någon panik att tanka sparbössan så jag tar det lite längre fram. Annars går livet vidare i sin lugna takt. Denna vecka är sista veckan som campingen har öppet. Sedan börjar planeringen för nästa år. Förra helgen rev vi vårt förtält och denna helgen skall vi riva sonens. Helgen efter detta skall vi ut på en hemlig resa med CC. Det skall bli spännande. Nu är det hög tid att ta tag i vårt hem. Jag har aldrig sett ett så rörigt ostädat hem tidigare. Här finns mycket att göra kan jag säga. Nu är det bestämt att vi skall fira jul på Irland. Tanken är att sju stycken skall flyga dit den 23 december och vi skall fira med yngste sonen och hans familj som då förhoppningsvis är fyra stycken. Jag sänder en tanke till min vän som dog i måndags. Det känns så tråkigt när det blir så här. Inte ens 50 år fyllda men sjukdommar kan man inte alltid göra någonting åt. Jag kommer att sakna dig och din alltid positiva anda. Efter det tråkiga kan jag ändå meddela någonting roligt. Jag har en ny kamera. Den gamla åkte i backen och gick inte att laga. Eftersom vi hade försäkring på den fick vi hämta ut en ny och då la vi till lite och fick en bättre kamera. Så nu mina vänner sticker jag iväg på en fotorunda. :)

Kommentarer
Postat av: Eleonore

Tänk så fort den campingsässongen var över!

Fy bubblan för att behöva lägga ut så mycket pengar hos tandläkaren men tänk så fin du blir i munnen ;)



Jul på Irland låter inte alls fel måste jag säga.



ha det gott vännen

Postat av: Ejris

usch ja för tandläkar räkningen.... kan man scrappa nya tänder? funderar på göra dem i cernitlera=)) då kan man ändra färg ..vid fest o såhihihih kram

2008-10-11 @ 18:28:07
URL: http://ejris.blogspot.com/
Postat av: Lisbet

Hej!



Jag har smitit från allt och är ute på bloggrunda från bloggen; http://minbloggrunda.blogspot.com/. Sprid den gärna till andra.



Det var länge sedan jag tog mig tid att riktigt surfa runt. Jag har till sist scrappat lite papper och gjort några bokmärken och post it – lapps album.

Välkommen in till mig och titta;

http://articsisters.blogspot.com/



Ha det bäst

2008-10-14 @ 20:46:00
URL: http://articsisters.blogspot.com/
Postat av: Hoppetossa

Jag sakna dej i både bloggvärlden och den vanliga världen?

vad har du för dig?

Nu måste det väl vara slut campat snart å sorterandet kan ta vid?

Kram

2008-10-15 @ 09:05:29
URL: http://hoppetossadesign.webblogg.se/
Postat av: Eleonore

Hej vännen hoppas allt är bra.



Har en liten utmaning till dig i min blogg,

kram E

2008-10-20 @ 14:42:41
URL: http://eleonores-blog.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback