Nu börjar jag rätta till mig igen

Onsdag och torsdag var jag helt utmattad av trötthet. En sådan intensiv dag som tisdagen skall jag nog undvika i framtiden.

Nu blev det så att jag började på Omstart i torsdags igen. Jag fick förlängt mars månad ut. Så nu vet jag vad jag skall göra denna månaden. I april öppnar campingen så då blir det ingen risk att jag blir sittade hemma.

Igår var vi på kalas hos bror min som fyllde år. Det var trevligt men tyvärr var inte Einar med. Han var hemma hos sin mamma med över 40 graders feber. Han som älskar kalas-fester med nära och kära var mycket besviken men vad kan man göra åt det. Feber är feber och han låg utslagen i sin säng.

Innan vi kom till bror min var vi på Magnolias mässa på Arken. Även gubben fick trava runt där med mig. Han kände sig lite obekväm men han fick stå ut. Jag tycker att det är bra att han får se hur det är på en mässa. Han köpte en ask öljetter till mig. :) Jag fick tag i lite nya stämplar också. Tyvärr är det lite skralt i plånboken just nu annars hade det blivit mer kan jag säga.

På kvällen monterade vi stämplar och tittade på andra chansen. Sedan ringde S från campingen och vi pratade länge.

Nu gluttar vi på vasaloppen och sedan skall jag stämpla lite och ladda upp lite kort jag gjort.

Ha det så bra och tack för en kommentar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback