Idag är jag jätteglad.

Idag hade jag med mig lite kort som jag har gjort till mitt "dagis" Omstart. Alla tyckte att de var jättefina.

De vill att jag skall ha kurs för dem. Ja, varför inte. Det kan ju faktiskt vara riktigt roligt. Jag spinner vidare i den tanken och tjejerna spinner också på.  Det var mycket funderingar om att starta eget och att få ut korten till försäljning i affärer. Inte vore det väl så dumt om man fick sålt lite kort. :)  :)  :)

Kul var det i alla fall. En tjej och hennes dotter hade tänkt att gå någon kurs för att lära sig att göra kort och LO men aldrig kommit iväg.

Nu laddar jag upp lite nygjorda kort också.

Kommentarer
Postat av: Zara

Jättefina alster och det är klart du ska ha kurs för dem!
Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback