Nu har vi kalas igen

I lördags var vi på kalas hos Anders och Vilma. Anders hade 25-års kalas och Vilma 1-års kalas. Det var jättetrevligt och god mat men oj vad trött man ändå blir. Så mycket människor på relativt liten yta gör att man blir helt slut. Vädret var dock bra och det innebar att man även kunde vara ute.

Igår var det också fint väder. Emma och barnen kom hit. Mikael höll på och storstädade bilen vilket fick fart även på Emma. Johan kom med tåget några timmar senare. Han och Mikael åkte till jobbet och byggde högtalare.

Emma, flickorna och jag åkte till Kungsmässan ett par timmar. Efter det så grillade vi och åt en god middag.


Sedan var denna helgen slut och nu är vardagen här igen. Idag vilar jag och gör ingenting vettigt. Jo en sak har jag faktiskt gjort. Ringt tandläkaren. Jag bet av en tand i lördags och det innebär ju fram med stora plånboken och pina sig ner till tandläkaren. Till råga på allt har min tandläkare semester så jag får en annan. Hur nu det skall gå???

Kommentarer
Postat av: Zara

Mycket kalas är det...
Hoppas det går bra med tandläkaren!
Kram

Postat av: Tjabo The Man!

Det är så kul att läsa om gediget familjeliv. Jag hade inte så mycket av den varan då jag växte upp så jag gläds åt alla som får uppleva riktig familjegemenskap.

2007-07-04 @ 23:00:58
URL: http://tjabotheman.blogg.se/
Postat av: Eléonore

Här var det ett fasligt kalasande men det är väll härligt ändå :)
Men mindre härligt med tanden bara, jag tycker synd om dig vännen men en sak är jag säker på och det är att det kommer att gå bra hos tandläkaren.
Kram E

2007-07-06 @ 09:59:59
URL: http://eleonores-blog.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback