Och här sitter jag....

.... på campingen. Inatt har det blåst och regnat en del annars har helgen varit fin. Lite blåst har det varit men om man satt i lä så var det varmt och skönt.

Lördag hade vi arbetsdag på campingen och det var jätteroligt att se alla som höll på och jobbade för att få iordning.

Sedan kan jag inte låta bli att skryta lite också. :) Jag har fått så mycket beröm för alla skyltar jag gjort och all information jag skrivit. Det har gått åt en hel del papper och färgpatroner men det var det värt.

Nu skall jag och Max vara här hela denna vecka. Kanske kommer Mikael ner någon kväll men för övrigt får vi roa oss själva. Nja jag är ju inte helt ensam på campingen. Några till är här men inte så många.

Lite tråkigt är att jag fått höra att en av mina väninnors äldste son är svårt sjuk. Detta känns så tragiskt och jag tänker på dem hela tiden. Jag försöker skicka styrkekramar till dem via tanken och jag hoppas att de når fram. Man blir så maktlös inför sådan sorg och smärta.

Nu skall jag gå och titta på ett partytält som är på väg att blåsa bort. Ägarna till tältet bor ganska långt bort så jag skall se om jag kan göra någonting.

Ha det gött kära vänner.

Kommentarer
Postat av: Mariante

Låter som det inte går nån nöd på dig ;o) !!
Skickar lite positiva energier till din väninna, ja me!
Ha det gött å hoppas du kunde "rädda" partytältet!
Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback