Serietidningar....

...i mängder har vi här hos oss. När det blev klart att svärfar skulle sälja huset började vi att rensa i det. Mikael har varit en duktig kille och sparat alla sina serietidningar sedan han var barn. Dessa fick vi nu ta hem till oss och här har de stått i lådor i flera veckor.

Nu har jag i två dagar katalogiserat dem alla. De är alla inskrivna i excel och överskickade till en kille som köper/säljer serietidningar.

Eftersom tidningarna legat på vinden i många år kan jag säga att det var inte lite damm på dem. Nu måste jag storstäda kontoret för att få bort all smuts. Över 1 500 serietidningar var det!

Nu är det bara alla motortidningar kvar. Det är kanske inte lika många men inte långt ifrån. Inget roligt arbete kan jag säga.

Idag är det fredag igen och dags för näst sista helgen på campingen.  Helgens mat lagade vi i går kväll så den är klar. Vi lagade också en hel del portioner med mat som vi skall ha till lunch på veckorna. Det har varit lite dåligt med matlådor efter sommaren. Men nu ser det genast bättre ut i frysen.

Ha en trevlig helg och tack för kommentarerna.

Kommentarer
Postat av: Bettan

Hoppas att ni får en trevlig helg!
Va duktiga ni är med att laga all mat så. Det är ju mycket praktiskt och sparar mycket tid som man kan ha roligare på.
HA DE GOTT! Kram

Postat av: Ejris

jisses 1500!!!!! o vad duktigt du är på att dokumentera dom..lite scrapskadad kanske;)
kram

2007-09-21 @ 21:19:47
URL: http://ejris.blogspot.com/
Postat av: Lisbet

Hej hallo?
Sitter här och småfryser men har nu fixat mig lite hett te. Samlar lite inspiration medans jag får lite värme i kroppen.

2007-09-24 @ 09:28:45
URL: http://www.digiscrapp.blogspot.com
Postat av: Zara

Oj det låter dammigt... Hoppas ni kan få en slant för dem!
Kram

2007-09-24 @ 10:20:28
URL: http://zaras.blogsome.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback