Lördag morgon

Nu har jag varit inne och läst på bloggar. Jag har inte hunnit det under veckan. Vi är klara med vårt projekt storstädning och det känns underbart. Vi är också klara med vardagsrummet. Kanske skall vi ha upp några fler tavlor men det får vänta lite. Vi har ju också köpt till en del till bokhyllan som inte har kommit ännu och ett litet hörnbord. Vi känner oss jättenöjda.

I torsdags (som var min födelsedag) var Anders, Elin och Vilma här på middag. Det var jättemysigt och de tyckte att vi fått det så fint.

Tyvärr så har min axel/arm blivit mycket sämre. Nästa vecka skall jag iväg och röntga den. Denna vecka har jag varit på arbetsterapin och fått lite råd, tips och handledsstöd. Vi mätte också styrkan i armarna. Medelvärdet för höger arm var 232 och för vänster 99 och jag är vänsterhänt. Det var inte bra. Men det känns ändå bra att ha det bevisat på papper. Jag har ju vetat om det men det känns ju inte bra när man tappar saker hela tiden eller inte kan åka och handla själv för att man inte kan lyfta saker. I och med detta så får ju Mikael ta ändå mer ansvar och arbetsuppgifter. Ni kan tänka er hur det var under projektet storstädning!!!

Julkorten är klara och ivägskickade, Jag är nästan klar med två tavlor som skall vara julklappar men jag har ett album kvar att göra. Foton är på väg.

Nu skall jag sätta igång med förberedelserna för mitt kalas. 15 personer på middag blir det.

Ha en bra dag.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Oj! du har mycket på gång du :-) Ja det har väl jag också egentligen men jag försöker förtränga det så jag inte ska bli stressad ;-)
Hoppas det ordnar sig med din arm!

Kram

Postat av: Zara

Det låter inte bra med armen, du får verkligen ta det lugnt, hoppas att röntgen kan visa något.
Underbara julkort du scrappat!
Kram

2006-12-17 @ 07:24:26
URL: http://zaras.blogsome.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback