Rediga jag.....

Nu har jag täffat FK och det gick bra. Det finns ett program som heter omstart som jag skall besöka nästa vecka. Det lät possitivt men det vet man ju aldrig men det lät som om det var ett sätt att komma igång.

Vid viktkontrollen gick det också bra men lite besviken över att det bara var -0,9 kg.

Jag har också beslutat att det är hög tid för att göra ett besök hos rökavänjningssköteran. Inte helt lätt eftersom jag är kompis med den fd. Fast hon lät trevlig när vi pratades vid i telefn idag. 17 nov skall jag dit.

Jag måste sluta röka. Jag mår inte bra av rökningen men den dåliga sidan av mig vill inte. Fast jag är himla trött på att röka.

Jag målar fortfarande stämplade motiv och det är kul men nu vill jag komma vidare. Även målningarna av våra väggar är också på G. Förhoppningsvis vet vi imorgon vad vi skall välja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback