Vilken trevlig dag jag har haft idag!

Efter en seg förmiddag pratade jag med svärdottern, Emma, och äldsta barnbarnent Linnéa. De är hemma och drar på en vansinigt seg förkylning.

Jag beslutade mig för att förjylla deras dag lite (Opps) genom att hämta dem och ta med dem till Alingsås. Vi besökte Stämpelboden som ligger där. En underbar liten butik med mängder av stämplar och tillbehör. Jag blev alldeles sjuk av allt där fanns och vilket litet trevligt hus de fanns i. Dit vill man ju åka igen trallala. Efter det var vi på ett besök hos Kortmakaren i Floda och det var också väldigt trevligt. Efter det hämtade vi Emelie på dagis och åkte till hamburgerresturangern Max i Partille där jag bjöd på massor av onyttig mat.

Jag hade jättetrevligt och hoppas att dagen blev lite rolig för de andra (även om jag var egoistisk och bara tog dem till stämpelaffärer.)

När jag kom hem var min yngste son och familj hitkomna. De sover här inatt för att åka vidare till Ullared i morgon.  Nej jag skall inte med. Jag hade tänkt följa med och passa Vilma men avstod i sista stund. Inträdet på Ullared är ju 1 000 kr. Vilket man skall shoppa eller vara barnvakt. Den 1000-lappen gick nog åt redan idag är jag rädd.

Men en lyckodag har det varit för jag har träffat mina tre barnbarn, två svärdöttrar och en son. Nu är jag trött och skall gå och lägga mig.

God Natt.

Ps. skall först smygkika lite i mina påsar jag hade med mig hem.

Kommentarer
Postat av: Therese

Åhhh vad roligt med stämplar!! Jag är helt tokig i stämplar nu och älskar att göra kort:)
Ska länka till din nya adress från mig blogg.
Kramisar Therese

Postat av: Bettan

Villken härlig shopping dag.
Alltid lika kul med nya saker.Läste i forumet att du skulle till ÖB. men dom har väll inte öppnat än?? vi har varit där ock kikat flera gånger, dom kan ju stänga grindarna.
Ha en bra dag. KRAM

2006-10-20 @ 10:25:04
URL: http://bettansblog.blogspot.com/
Postat av: Zara

Åh du har bytt blogg, det har jag missat, vad bra då ska jag byta min länk!
Wow, vilken stämpelrunda och Ullared, NICE!
Kram

2006-10-21 @ 09:40:16
URL: http://zaras.blogsome.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback