Jag är så trött på att vara trött.

Igår var ingen bra dag kan jag säga. Jag var så trött att jag mådde illa. Varför?  Jo jag gjorde för mycket i helgen. Mycket för min kropp men inte för huvudet. På lördagen åkte vi ut till öarna och var på julmarknad. Anders med familj kom också. Det var jättetrevligt (även om vädret var under all kritik). Vi överraskade mor och far som blev jätteglada över att vi kom. Vi fikade och pratade en stund sedan gick vi runt och tittade lite. En julklapp blev det. Inte illa.

Efter det åkte vi och åt middag med Anders, Elin och Vilma. Sedan bar det av hemåt och Anders åkte med oss för han skulle på kalas hos en gammal klasskompis. Vi satt här hemma och pratade tills han skulle gå. Sedan slappade vi framför dator och TV. Somnade tidigt. Jag sov inte så bra på natten. Det är väldigt lätt att bli den oroliga mamman som undrar när sonen skall komma hem. Han kom kl. 04,30!!! och hade haft en trevlig kväll.

Söndagen gick helt åt till att slappa för mig. Mikael var mer aktiv med adventsaker och sådant. Elin och Vilma kom vid 12tiden. Så söt detta lilla troll är. Jättescharmig. Elin och jag var och handlade och sedan lagade vi plankstek. Vi och vi det var inte riktigt sant. Det mesta gjorde Elin. Efter maten åkte de hem och jag var helt slut. Slocknade som en gris och sov hela natten men vad hjälpte det. Urtrött i alla fall. :(

Det är så nedrans tråkigt att bli sådan efter en jättetrevlig helg. Ja, nu har jag gnällt lite igen. Kände att jag var tvungen att få det ur mig. Nu skall jag plocka ur diskmaskinen och starta tvättmaskinen. Sedan antar jag att det är dags att vila igen.

Ha det gött go vänner.

Kommentarer
Postat av: Elenor

Ja visst är den fin och du kan kika på fler av hennes saker under länken som finns på min sida! =)

Postat av: Hoppetossa

Vet du jag tror det är någe som går för jag har det exakt lika . Somnar nästan när jag sitter å åter middag. Orkar inte mycket utöver det nödvändigaste.
Men jag tror att den bästa medicinen är att vila vila och åter vila!
Hoppas du återhämtar dig snabbt!
Kram

2007-12-04 @ 17:02:46
URL: http://hoppetossadesign.webblogg.se
Postat av: Lisbet

Helgen ska bli rätt lugn har fått hem Lisa marklunds sista bok som jag bara har till låns i två veckor. Så det blir att läsa den och många säger att man vill gärna läsa,,länge för den är bra. Tänker avsluta veckan med en blogrunda.

Ha nu en underbar helg.

2007-12-07 @ 14:50:40
URL: http://www.digiscrapp.blogspot.com/
Postat av: Ejris

fina att få gnälla av sig ibland=) o trött skulle vilja gå i ide till mars ...är så trött på det blöta,grå nu.
kramis

2007-12-07 @ 15:33:27
URL: http://ejris.blogspot.com/
Postat av: Bettan

Hoppas att du fått vilat dig och återfått krafterna.
Detta eviga gråa och disiga väder gör ju inte att man känner sig piggare precis.

Ha de gott vännen. KRAM

2007-12-11 @ 09:04:46
URL: http://bettansblog.blogspot.com/
Postat av: Eva-Lena (spoketlaban)

Hoppas du känner dig piggare nu.
Kram Eva

2007-12-11 @ 13:11:17
URL: http://www.evalena.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback