Lördag morgon

Jaha, då är det lördag igen. Solen strålar på utsidan och det är flera minusgrader.

Igår gjorde jag ett ryck och både tvättade, dammade och till viss del dammsög. Tyvärr klarade jag inte så mycket som jag ville. Mikael fick hjälpa mig lite när han kom hem. Jag var på långpromenad med Max också. Jag gjorde en LO till en utmaning i Scrapbutiken. Den skall jag ladda upp idag. Vi åt gosiga räkor och rostat bröd till Så skall det låta. Sedan skulle jag titta det sista på Lets dance men vad händer då? Jo, som vanligt jag somnade. Aldrig får jag se slutet. Nu måste jag gå int och titta på TV 4as hemsida igen.

Idag skall vi städa färdigt och också gå en långpromenad med Max. Sedan får vi se vad som händer.
Kram till er alla och tack för att ni kommenterar.

Kommentarer
Postat av: Annica

Hej vännen.
Det låter jobbigt att inte orka hela vägen, men du kämpar. Det är bra.
Tänker på dig, kram Annica

Postat av: Zara

Fina sidor du scrappat. Det där med att somna till TV:n är jag nog världsmästare på, jag ser aldrig klart en film, en serie eller någonting, ibalnd förstår jag itne varför man försöker...
Kram

2007-02-12 @ 07:49:43
URL: http://zaras.blogsome.com/
Postat av: Elisabeth542

Hej!
Himlans vad det fanns massor att titta på här. Jättekul! Vad mycket fint du har gjort. jag är imponerad!!
Ha en bra kväll!
Elisabeth

2007-02-12 @ 18:52:12
URL: http://www.varansida.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback