Månadens Scrapbutikare är jag...

Ja, faktiskt är jag det. Stolt blir man av en sådan titel. Jag fick frågan någon gång i höstas och tyckte att det lät kul. Man skulle ladda upp Losar och så men jag tyckte att jag hade så lång tid på mig och därför väntade jag på att ladda upp. Igår kväll kom jag på att: Jisses imorgon gäller det! Så i morse fick jag fota min scraphörna, min första LO och min sista, samt mina tre favoriter. Det blev lite stressigt men ändå kul kan jag säga.

Jag har sålt mitt första kort. Jippi!!! och personen som köpte har lovat att ta med några av mina alster och visa för sina bekanta. Superglad är jag. :)

Idag har jag lunchat med Anette från F&S. Det var jättetrevligt. Vi har inte träffats sedan vi slutade på F&S och det är ju ett tag sedan. Jag hoppas att vi skall ses snart igen.

Eftersom jag sover så dåligt tog tröttheten ut sin rätt idag. Jag har sovit i omgångar i soffan i kväll. Detta innebär säkert att jag inte sover inatt men det gick inte att styra. Jag var så himla trött.

Sonen ringde idag. Han hade träffat vår MassageMaria och det var jättekul att höra vad hon höll på med. Jag saknar denna tjej jättemycket men har inte råd med massage nu när jag inte har något jobb. Kul ändå att höra att allt var bra med henna.

Imorgon är jag ledig och då skall jag scrappa. Härligt att bara ta det lungt och inte göra någonting. Bara skapa.

Ha det gott där ute och tack för kommentar och titt i min blogg.

Kommentarer
Postat av: Bettan

Det var kul att du ville vara månadens Scrapbutikare.Hoppas att du får scrappat så det inte blev som med mig. jag hade flera timmar till förfogande men då rann all lust av. konstigt det där.
Ha en bra dag.
KRAM

Postat av: Zara

Stort grattis till din "titel", den förtjänar du verkligen.
Jag älskar din stjärtlappsLO!
Kram

2007-02-03 @ 21:58:10
URL: http://zaras.blogsome.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback