Nya kort

Jag har gjort ett gäng med nya kort. Jag hoppas att jag imorgin kan fota dem. En hel hög med kort är nu ute på försäljning och jag hoppas att få sålt en del av dem. :)

Idag satt jag och gjorde skälva kortbasen. Skära och vika alltså. Tyvärr är det så att mina tummar inte riktigt  orkar med men som tur var har jag en make som klarar att både skotta snö och vika kort. Ja, massor mer klarar han som tur är.  När jag gjorde mina kort idag så använde jag mina punchar mycket men det är bara att inse: Jag behöver maken till hjälp. Hur tröga kan de vara igentligen?

Kram till er alla.

Kommentarer
Postat av: Bettan

Kul att göra kort. Tur att du har Mikael.
Har du inget scorblade till din skärare så du slipper att använda tummarna?
Ha en bra dag.
KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback