Scrappträff.

Igår hade vi en kort- och scrapträff här hemma hos mig. Vi åkte hit direkt efter att dagiset slutat. Vi blev bara 4 stycken men det var okej. Man skall inte vara för många i början. De som var här var jätteduktiga och ville att vi skulle ha fler träffar och det tycker jag är kul. Vi har ett par till som vill vara med men inte kunde igår.

Det blir en ny träff nästa vecka igen. Det skall bli så roligt.

Idag snöar det massor och jag blir så besviken. Jag vill inte ha vinter!!!!! Jag tycker inte om att frysa så här mycket och jag gillar inte att halka runt i snö heller. Inte nog med att det snöar och är -6 grader. Det blåser massor också.

Bror min skulle varit här idag och fixat med sina foton i min dator men han fick vända  och åka hem igen. Det var kaos i trafiken.

Så nu har jag en helledig dag. Eftersom jag är ganska trött så blir det slappa för hela slanten. Nu skall jag sätta mig och göra kort.

Ha det gött och tack för komentarer.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Håller med dig! Jag vill INTE ha vinter nu! Det skulle ju bli vår... senast igår tänkte jag att jag kanske skulle börja pilla lite i trädgården. Men det blir ju inget med det idag kan jag säga. Håller mig framför braskaminen. Burr!!
Va kul med din scrapträff! Jag ska snart ha en med några vänner också, bara alla blir friska nån gång...

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback