Gisses vad snö det kom

På hur kort tid som helst faktiskt. Undra om det skall få ligga kvar nu eller om det blir som i lördags?

Just nu är det 0 grader ute och solen lyser. Det är helt otroligt vackert kan jag säga.  Men lite orolig blir man ändå. Tänk om vi skall ha snö lika länge i år som vi hade förra året. Då var jag regält trött på snön.

Nu sitter jag här och har beslutsångest. Jag skulle träffa fyra fd arbetskamrater i Göteborg idag men jag har ju fortfarande kvar min hemska hosta och så är jag attans hes också. Jag vill så gärna men är det så bra? Förnuftet säger att jag borde vara hemma men jag är ju nästan aldrig ute och träffar någon. Snart måste jag bestämma mig.

Ja, imorgon så kommer ni att få veta.

Ha det gött.

Kommentarer
Postat av: Zara

Visst är det härligt med snön!
Hoppas du tog ett bra beslut... kurera dig nu så du orkar på lördag!
Kram

Postat av: Evelina

Jag har samma funderingar om snön som du. Men barnen är jättelyckliga så jag får väl försöka leva i nuet och inte ta ut för mycket i förskott. ;-)

2007-01-23 @ 22:27:52
URL: http://evelinaahlgren.blogpot.com
Postat av: Maria

Jisses vad du var flitig i din blogg!
Gott att läsa att du mår hyggligt!
Sugen på mer shopping i stan, kan du gärna slå en pling så kan vi ta en fika.
Har flyttat klart nu och börjar komma till ro på alla möjliga vis ;o)
Kram

2007-01-24 @ 16:36:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback