Kan man skriva helg igen varje gång man skriver?

Jag vet inte riktigt vad som har hänt men på senaste tiden har jag varken skrivit eller läst bloggar. Igentligen tycker jag att det är kul men någonting har hänt. Även scrapbookingen är det ursegt med. Jag började på en lo för ett tag sedan och det var jätteroligt men nu ligger den där halvfärdig. Är det vädret som gör detta tro?

Nu skall julen ut och igår åkte granen iväg. Alla julsaker står/ligger i högar och jag väntar på att gubben skall vakna och plocka ner lådorna från vinden. Nu är det bara det att han har inga problem med att sova vilket jag har nu för tiden. Jag hatar när jag inte kan sova. Framförallt när jag har en gräslig hosta också. JA JAG VET! JAG SKA SLUTA RÖKA MEN DET ÄR JU SÅ GRÄSLIGT JOBBIGT!!!

Jag har blivit uppmanad att lägga in foton på före/efterrenoveringen av vårt vardagsrum. Nu har jag äntligen fixat fotona och nu skall de laddas upp. Fotot före renoveringen visar också hur duktig min gubbe kan vara i sina ljusa stunder. :)

Jag laddar också upp ett foto från "breddningen" av vår uppfart. Den gjorde vi i höstas.
Kram till er alla.

Kommentarer
Postat av: Zara

Jag hejjar på dig om du slänger pinnen det vet du.
Vilka fina bilder av rum och uppfart och fin tavla!
Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback