Sjuk igen

Jag blev ju sjuk på juldagen och förstod efter ett par dagar att det inte skulle fungera och gick till läkare. Jag fick kortison och antibiotika. Visst blev det bättre men hostan och astman ville inte ge sig.

Idag har jag lite feber och det där med att sova på nätterna är ju urlöjligt när man kan hosta istället. :(
Jag är full av slem och skit ner igenom. Nu har jag ringt och får komma till läkaren kl. 11,30. Tur i oturen är att jag får en läkare som jag har försökt att få i flera år. Till och med min svärmor har försökt få in mig hos henne. Nu måste jag ladda för att få behålla henne efter denna akuttiden idag.

Jag hör av sedan.

Kommentarer
Postat av: Bettan

Hoppas att du får hjälp hos läkaren.
Va kul att du lagt in bilder på era hemarbeten.
Så snyggt det blev på uppfarten.
Gillar den nya bokhyllan, snygg färg på väggarna.
Det är så kul med lite nytt. Det piggar upp.
Ha de gott.
KRAM

Postat av: Therese

Vad fint ni har fått det hemma och vilka fina tavlor du har gjort!!
Håller tummarna för att du blir bättre snart.
Kramar om


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback