Söndar eftermiddag

Ja, då är även denna helgen snart över. I fredags eftermiddag träffade jag två från Omstart. Först satt vi på biblioteket men sedan gick vi iväg och åt pizza. Det var jättetrevligt men vad trött man blir av att träffa så mycket människor.

Igår var det mara i Fjärås. När jag vaknade och kände hur trött jag var så trodde jag aldrig att jag skulle komma iväg men det gjorde jag. Att komma till Bettan och få scrappa känns alltid bra och att träffa de andra är också kul. Jag fick gjort tre LOsar och ett kort. (skall ladda upp dem imorgon.) Men vad trött jag var och plötsligt när jag sitter där så fick jag så gräsligt ont i halsen. Kunde knappt svälja en stund. Idag är jag lite bättre i halsen men men. Gud vad jag är trött på att alltid vara sjuk.

Jag åkte hem kl. 22,30 då orkade jag inte mer. Även de yngre tjejerna åkte tidigt. Endast tre stycken fortsatte när vi andra gick. Och en av dem hade arbetat de föregående två nätterna. Hur klarar man någonting sådant.?

Idag vaknade jag inte förrän klockan 11. Så länge har jag inte sovit på säkert ett år!!!!!!!!!!!!
Längre än 7,30 vet jag inte att jag har sovit det senaste året. Kanske någon gång i husvagnen. Det brukar vara Mikael som sover så länge och jag går här och väntar på att han skall vakna. Idag var det tvärt om.

Det säger väl en hel del om hur trött jag var/är. Idag har jag inte gjort så mycket. Plockat upp mina scrapsaker och gjort storkok att spagetti och köttfärssås. Fast det räcker känner jag.

Jag har haft en bra och roligt vecka. En kväll med fd arbetskamrater, en kväll med nya kamrater och en mara. Jag har gjort mer på en vecka än jag har gjort på ett helt år. Inte att undra på att jag är helt slut. :)

Imorgon laddar jag upp de nygjorda LOsarna.

Kommentarer
Postat av: Therese

Det var verkligen jätteroligt igår:) Skönt att du känner dig bättre i halsen idag.
Jag sov oxå till elva idag, underbart:)
Kramisar

Postat av: Eléonore

Tack för en underbar lördag Bammie jag hoppas du kommer fler ggr framöver!

Låter som om du haft en underbar vecka och den va du väl värd!!!

Kram

2007-01-29 @ 00:35:58
URL: http://eleonores-blog.blogspot.com/
Postat av: Zara

Det var kul att se dig igen, men fy vilken hosta du har... inte bra!
Vad fantastiskt skönt att få sova så länge, det behövde din kropp nog då!
Kram

2007-01-29 @ 09:42:47
URL: http://zaras.blogsome.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback