Och regnet det bara öser ner....

.... och jag blir så blöt om både skor och strumpor.


Nej så farligt är det inte. Vi har klarat oss ganska bra här nere på campingen och vår tomt är torr (till skillnad mot den plats vi hade tidigare år).

Vilken midsommarafton vi hade. Hällregn hela dagen. Det var inte roligt men kvällen blev fin och övriga dagar också så vi är nöjda. Campingen var fullbokad så det var mycket folk här.

I måndags åkte jag och två tjejer till från campingen en snabbis till Ullared. Som vanligt fanns där inget roligt till mig. Ja, förutom trosor då (fast det brukar ju vara det jag köper där). Jag inhandlade också lite priser till campingens lotterier. Jag hann inte titta på allt så jag skall åka en sväng till i sommar. :) 


Det märks nu att skolorna har slutat och att en del har börjat sin semester för det är fler folk på campingen. Nästa vecka är det full rulle här nere och så kommer det att vara några veckor framåt. Jag hoppas värkligen att vädret är med oss.


På lördag skall det bli kalas för Anders och Vilma. Jag håller som bäst på med inköp av presenter till dem. Meningen var att Mikael skulle vara ledig på fredag och komma hit på torsdag kväll men det är så mycket på hans jobb så det blir nog inte så. Jag och Max får klara oss själva och det skall nog gå bra.

Tack för kommentarer och kram till er alla.


Kommentarer
Postat av: Zara

Skönt att ni hade en bra midsommar trots det dåliga vädret. Ni är ju lite mera utsatta än vad vi är som kan vara inne i våra hus.
ha det bra!
Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback