Måndag igen

Ja då har ännu en helg passerat. I fredags kväll hade jag två tjejer här hemma. L och M. Det var jättetrevligt. God mat och gott vin blev det. Jag lade mig inte förrän efter kl. 02,00. Lite väl sent för mig kan jag säga. På lördagen sov jag länge, jättelänge faktiskt. Sedan gjorde jag kort och gubben var iväg och försökte laga släpkärran.

På kvällen tittade vi på melodifestivalen och hör och häpna. Jag var vaken hela tiden. :)

Igår söndag var vi hos mamma och pappa. Även Einar var där. (hans mamma har varit jättesjuk i över en vecka) Vi fick god mat och sedan satte Mikael upp en ny köksfläkt för dem. Det var en trevligt dag.

När vi kom hem ringde vi till Anders. Han kom från USA i går morse. Skönt att han är hemma igen. Nästa gång bär det av till Tahiland för honom men det är några veckor kvar tills dess.

Tråkigt nog har Anders pappa blivit sjuk. För snart två veckor sedan fick han två stycken stroke. Som tur är har han inte så stora men av dem. Han blir 50 år till sommaren och är en vältränad man men sådan hjälper tydligen inte men gör nog nytta i rehabiliteringen. Han fick komma hem i fredags och nu får vi hoppas att han inte råkar ut för någonting mer och att han inte behöver vara hemma för länge. Det är liksom inte hans stil.

Idag skall jag upp och röntga mina lungor. Det känns alltid lite kymigt när man skall göra något sådant. Inte själva röntgen men resultatet.

Kram till er alla och tack för kommentarerna.

Kommentarer
Postat av: Marie Larsson

TACK för en trevlig och rolig fredag-kväll.Synd att det gick så fort bara.
Jätteintressant att höra din livs historia. Vi har en del gemensamt.......
Måste också passa på att än en gång berömma dej för din kreativitet/ dina kort. Du är fantastisk!
Längtar redan till nästa gång vi ses.
Kram Marie

2007-03-12 @ 21:05:50
Postat av: Ejris

hua för lungröntgen tycker inte om det man ska drika innan..ialla fall för hjärt o lungröntgen...jag höll på få upp allt över maskinen när ajg gjorde det. håller tummarna att allt går bra=)
kram

Postat av: Marie

Svaret på lungröntgen har du väl knappast fått ännu,men jag hoppas det gick bra.
Jag har visat dina kort för en arbetskamrat idag.Hon vill specialbeställa ett till en födelsedag i april! Vi har två arbetskamrater som slutar hos oss snart, så även till dem vill vi ha lite "specialare". Inga problem att sälja dina kort alltså!Priset behöver du inte heller beskymra dej över. De är värda MER! DU är värd mer! Våga tro på det/DEJ!
Kraaaaaaaaaaammm

2007-03-13 @ 23:44:38
Postat av: Zara

Hoppas din röntgen gick bra, jag tänker på dig!!!
Kram

2007-03-15 @ 07:24:16
URL: http://zaras.blogsome.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback