Jippi är hemma en snabbis och vet ni vad?

Jag fick åka hem från campingen idag för imorgon skall jag till gynläkaren igen. Efter läkarbesöket skall jag åka till IKEA och köpa gardinstänger till samlingslokalen. Sedan bär det av till campingen igen.

Helgen har varit jättebra. Vi kom inte ner förrän på lördag em. Linnéa hade dansuppvisning på lördag fm och vi var där och tittade. Kul och gulligt var det. Så träffade vi alla barnbarnen och det var jättemysigt.

På campingen har det mest varit jobb men det är ju så i början. Mycket skall läras, skrivas och frågor är det i massor men snart är vi nog klara. Säsongens första pubafton var i går kväll. Vi var där en liten stund men det var en härligt lyckad kväll. Det är så roligt att träffa alla "gamla" och nya säsongare.

idag har mitt hjärnsläpp tagit paus och jag kom på hur jag skall komma in och skriva i min blogg från campingen. Så nu kan jag uppdatera vad som händer när jag är där nere.

En annan rolig sak är att imorgon flyttar jag officiellt till campingen. Vet ni varför? Jo, mina scrapsaker är packade och står i bilen. :)

Ha det gött alla vänner och ni vet var jag finns. CC Olofsbo camping. VÄLKOMNA!

Kommentarer
Postat av: Annica

Hej vännen.
Mysigt med campingen, tänk att ha husvagn. Jag kommer ihåg när vi var iväg och tältade...:)hihi
Men vi behöver ju en stor vagn för att få plats så det får vara, känner jag.
Ha det nu riktigt, riktigt skönt.
Kram på dig, från Annica

Postat av: Mariante

Vad härligt att du kommer iväg så tidigt, får du njuta många veckor innan skolan slutar å det blir full rulle!
Vem vet vi kanske tar dig på orden å rullar ner på semestern, skulle vara skoj att se hur det utvecklat sig, med allt jobb ni verkar lagt ner!
Ha det gött bland de andra "sniglarna".
Å ta bara på dig varannan uppgift du frestas med
;o). Så blir det liiite avkoppling oxå!
Kram!

2007-05-02 @ 07:44:00
URL: http://hoppetossadesign.webblogg.se
Postat av: Zara

Hoppas ni har det toppen på campingen!
Kram

2007-05-03 @ 08:35:05
URL: http://zaras.blogsome.com/
Postat av: Eléonore

Hoppas du får det underbart på campingen tillsammans med alla scrapsaker... ja ja och tillsammans med gubben oxå då ;)
Ta´t lugnt och njut, kram E

2007-05-04 @ 21:15:28
URL: http://eleonores-blog.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback