Måndag igen....

..... och jag är fortfarande kvar på campingen. Jag skall dock åka hem imorgon för att vara hemma till onsdag eftermiddag. Sedan skall jag vara här tills nästa tisdag igen. :)

Skönt att ha tillgång till internet här på campingen. Dock har jag inte lyckats få det i husvagnen än men det kommer med tiden. Nu under lågsäsong är det okej att bara ha det i receptionen.

Vädret är inget vidare men jag har sett solen även idag. Det ser inte så bra ut inför helgen men fördelen med husvagnslivet är att även de små solskensstunderna kan man ta tillvara.

Helgen som gick var ganska okej. Under lördagen var vi på autletten och det var kul. Det ser helt annorlunda ut i år efter ombyggnaden. På kvällen var det öppet i samlingslokalen för att man skulle kunna titta på melodifestivalen tillsammans men som vanligt så somnade vi i förtältet. Jag var uppe en stund under omröstningen. Fick några goda skratt bland vänner men sedan gick jag tillbaka. Att skratta åt resultatet av omröstningen i melodifestivalen var ju inte lätt. Vad var detta för något konstigt??? Rena rama skiten säger jag bara. Sveriges bidrag borde varit bland de högsta.

Söndag eftermiddag när de flesta åkt hem blev det ett helt underbart  väder. Mikael åkte inte förrän klockan 19,00. Vi bara satt och njöt av den härliga eftermiddagen.

Jag tror att alla campingar har sina klantar och jag vet vilka som är våra. Nu skall man ju inte vara elak men hur många härliga skratt har jag inte fått denna helgen. :)

Jag har fått uppmaning om att fota vårt nya förtält och även husvagnen. Jag lovar det är på G. Vill bara ha lite sol framme först så ha tålamod go vänner det kommer.

Vi hörs snart igen vänner.
kram från mig.

Kommentarer
Postat av: Bettan

Ja du vädret kunde ju vara bättre. Det blåser ju iskallt. Hoppas vi får sol snart.

Ha en bra dag. KRAM

Postat av: Anette.

Vad mysigt att bo i husvagn, det skulle jag också vilja göra hela sommaren.
Jag kommer gärna ner och hälsar på dig någon dag.
Melodifestivalen var verkligen katastrof.

Kram.

2007-05-15 @ 22:02:26
Postat av: Bammie

Anette du är så välkommen till mitt lilla sommarhem.

2007-05-16 @ 14:08:04
URL: http://bammiesblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback