Ny bloggare är jag.

Jag har fått förfrågan om att bli en bloggare på en sida som finns i vår kommun. Jag har funderat både länge och väl och beslutat att varför inte??? Jag får skriva vad jag vill och även ladda upp vad jag vill (nåja inte sådant som är kränkande förståss). Det skall bli spännande kan jag säga.

Helgen har vi tillbringat med våra två äldsta barnbarn. Det var jättemysigt men ack så jobbigt. Den lilla gurkan som är fyra år har ett älsklingsuttryck: JAG GILLAR INTE! Så sa hon till allt. Inklusive godiset som åkte in i munnen i rasande fart. :)

Farfar blev lite sur på henne när hon inte ville äta och givetvis kom de stora krokodiltårarna. Farfar skickade in henne i sängen där hon låg och skrek en stund. Sedan öppnade hon dörren och sa: Farfar jag är färdig nu. Får jag komma och äta? Vem kan motstå någonting sådant? Inte farfar i alla fall. Två minuter senare gillade hon inte.....
Det måste ha med åldern att göra. Men vad man älskar dessa små gurkor ändå. :)

När vi lämnade dem på söndagen åkte vi till yngste sonen och vårt tredje barnbarn. Gisses vilken aktivitet det var på henne. Full fart kan man säga. Gud vad jag älskar dessa tre tjejer. De gör mitt liv så glatt.

Kram till er alla och tack för kommentarerna.

Kommentarer
Postat av: Lisbet

Så klar tdu ska bli bloggare...

Solen silar ner genom mitt fönster och på minner mig om att jag inte hösttorkat det. Men det gör inget för min del, jag njuter av solens strålar. Jag njuter också att få komma in på din sida då och då för att titta på alla fina grejor du har gjort. Tack för att du finns.

Postat av: Bettan

Dom är för söta dessa små under.
Så kul att få träffa dig live det var ju inte i går precis fast vi bor så nära varandra.
Fina layouter du gjort.
Ha de gott. KRAM

2007-11-01 @ 10:50:01
URL: http://bettansblog.blogspot.com/
Postat av: Therese

Hej!
Härliga layouter du har skapat!
Såg dig häromdagen när du promenerade med vovven. Jag körde förbi, men det passade inte att tuta då. Kan ju misstolkas av andra bilister:)
Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback